- Vi vil aldri kontakte deg for å be om innloggingsinformasjon, koder eller sensitive personopplysninger.
- Vi vil aldri sende deg lenker på sms/e-post med direkte innlogging til nett- og mobilbank.
- Vær varsom med å stole på noen bare fordi vedkommende har personlige opplysninger om deg.
- Vær spesielt oppmerksom på henvendelser som oppfordrer deg til å foreta deg noe for å stanse et pågående bedrageriforsøk.
Unngå svindel
Svindlerne finner stadig nye metoder å svindle deg på. Følg disse enkle rådene for å forhindre at du blir svindlet.
Vær kritisk til henvendelser
Dette gjør vi
Vi jobber aktivt for å ligge et skritt foran svindlerne ved å oppdatere systemer og sikkerhetsrutiner jevnlig. Vi har implementert en rekke tiltak for å fange opp mistenkelige transaksjoner, og stanser angrep mot banken og kundene våre. Oppdager noe som ikke stemmer, kontakter vi deg med en gang.
Utsatt for svindel?
Mistenker du at noen har personopplysningene dine, kontoinformasjon eller påloggingsdetaljer? Ta kontakt med oss umiddelbart.
Stopp - Tenk - Sjekk
Før du deler informasjon, overfører penger eller utfører en betaling. Disse svindelformene ser vi akkurat nå.