For å kunne reklamere må du ha gjort følgende:
- Brukt Handelsbanken kreditt- eller debetkort
- Du må ha et krav (eksempler på krav under)
- Du må ha forsøkt å løse saken med selger eller tjenesteyter først
Pengene kan bli tilbakeført hvis:
- Du har ukjente transaksjoner på kortet
- Du ikke mottar varen(e) eller tjenesten du har betalt for
- Du får feil vare eller tjeneste
- Du har blitt belastet feil beløp
- Selgeren har gått konkurs
Vi ønsker følgende dokumentasjon:
- Dokumentasjon på at du har forsøkt å løse saken med selger/leverandør
- Skjermbilde eller annen dokumentasjon ved eventuelt svindelforsøk
- Bekreftelse fra politiet på anmeldt forhold
- Detaljert beskrivelse av hendelsesforløp
Saken blir behandlet raskere hvis du sender dokumentasjonen sammen med reklamasjonen.
Utsatt for svindel?
Mistenker du at noen har fått tak i opplysninger om deg, påloggingsdetaljer eller at du kan være utsatt for et bedrageriforsøk? Ta kontakt med oss umiddelbart ved å kontakte bankkontoret ditt eller ved å ringe Support24 på +47 22 39 77 00.