Automatiser betalingene
Bruker du et regnskapssystem, men håndterer betalingene manuelt i Nettbedrift? Spar tid ved å overføre informasjonen digitalt i stedet. Med Handelsbanken filtjenester kan du automatisere store deler av bedriftens betalingsstrømmer.
Utbetalinger
Når du har registrert dine betalinger i regnskapssystemet, oppretter du en betalingsfil. Du logger deg deretter inn i Nettbedrift og sender filen uten å registrere betalingene igjen. Vi foretar betalinger på betalingsdagen, og du kan spore betalingene i Nettbedrift. Når betalingene er utført vil du motta en returfil som du laster inn i regnskapssystemet for avstemming. For filtjenesten betaler du et gebyr som du raskt tjener inn på spart tid på regnskapsarbeid.
Innbetalinger
Når mottar innbetalinger blir disse synlig i Nettbedrift. Du kan også få informasjonen på fil, som du enkelt kan hente og laste inn i regnskapssystemet for automatiske oppdatering av regnskapet.
Kort om filtjenester
- Ingen duplisering, mindre rutinearbeid.
- Bedre oversikt og økt kontroll.
- Rapporter gir forenklet innstilling og automatisk matching.
- Passer for de fleste regnskapssystem som kan håndtere filer. Ingen separat programvare kreves.